Tre nya LOs!

Och tre som jag faktiskt kan visa! :) Jag fick ett nytt paket med DT grejer från http://kickispyssel.vstore.ca/ och blev riktigt inspirerad med en gång, så det blev två LOs av det, än så länge!

Först en om när Moa fick napp första gången!
Dags för napp
Material:
Bazzill criss cross - candy apple
Prism cardstock - frosted pink
American Cfrats, Play - Jacks
American Crafts, Play - Jungle gym
Karen Foster Loopy brads, pastell
garn
stämplat med Color Box Cats Eye  - Frost White

Övrigt: vit och svart Hybrid Gel penna


Och så en LO om Emils alla leksaker. Tåget var en favorit när han var liten och han har nog aldrig riktigt kommit över att det slutade fungera och inte spelar mer...
En himla massa leksaker

Material:
Prism cardstock - Herbal Garden Medium
American Crafts, Play - Dress up
American Crats, Play - Carousel
Cardstock Lana - white

Övrigt: vit och blå Hybrid Gel penna

Och så den sista för idag, den första LO jag gjort bara på skoj på lääänge, alltså ingen beställning, inget tävlingsbidrag och ingen DT LO! Utan "bara för att". Himla rolig var den att göra även om jag tycker att fotona försvinner lite. Men jag använde den härliga Mosaic diesen från Kickis Pyssel (eller QK egentligen *blink*) och minskade ner på mina spillpapper, och då blev det såhär. Ber om ursäkt om någon tycker att jag borde ha skrivit vilka mönstrade papper jag använt, men det tänker jag INTE göra! :)
Teamwork

Lite jobbigt är det att Janne "Loffe" Carlsson kom på rubriken, jag gillar inte honom. Jag gjorde LOn framför idrottsgalan på TV och precis när jag funderade på en lämplig rubrik pratade han om teamwork på TV, och det var så klockrent så jag var bara tvungen! :)

Ha det gött!!

Kommentarer
Postat av: Marie

åh wow vilka härliga layoter du har skapat. LO nummer 3 är min favorit, sååå snyggt med rutorna! Ett litet designpaket är påväg hem till mig också just nu, och efter att ha sett allt fint du gjort så blir jag ju ännu mer nyfiken!

Postat av: Anzan

SUPERFINA alla tre!! Härliga färger...

2007-01-24 @ 19:52:47
URL: http://annalennstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback