Nu har jag en ny blogg!

Blev så trött på att min gamla strulade, så nu har jag fixat denna istället, hoppas det går bättre....Vem vet, det kanske inte är bloggen det är fel på utan användaren... Men, det kan jag väl inte tänka mig! :) Ska se om jag kan lägga till lite gamla bilder på LOs jag gjort, låg lite efter på den andra bloggen eftersom det inte funkade att ladda upp bilder.

Jag har iallafall gjort 11 nya LOs klara de senaste veckorna, men det dröjer lite innan jag kan ladda upp dem här, för jag ska pröva lyckan i diverse tävlingar och att bli publicerad i den härliga tidningen Scrapbooking m.m. Det finns ju såååå många duktiga scrappare i detta land så vem vet hur det går, men prövar man inte så kommer man helt säkert inte med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback