Nu har det hänt saker!

Jajamensan, idag har vi skrivit på papprena för vi har sålt vår lägenhet! Det var två som budade och senaste budet var 1 880 000 då ena paret plötsligt hoppade av! Snopet, vi ville vrekligen nå upp till 1,9 miljoner. Hur gör man då? Jo, man säger till paret som är kvar att de får lägenheten om de höjer till 1,9, annars blir det en visning till! Och de höjde!!! Det känns sååå bra nu, speciellt att slippa städa och plocka undan mer! För ärligt talat, det är inte min grej! Jag dammsög FYRA gånger på en vecka. De som känner mig vet att jag normalt inte dammsuger så ofta på en hel MÅNAD!

Man kan också säga att Moa är inskolad på dagis! Christian har haft hand om den biten och det har gått helt otroligt bra! Hon är en helt annan tjej nu, leker på ett helt annat sätt. Hon leker mycket mer själv, och det är väldigt mycket matlagning och mata mamma osv. Emil har ju varit en exemplarisk storebror och tagit hand om Moa och visat henne runt. Men hon är en bestämd tjej som verkligen visar vad hon vill, så hon kommer inte att låta någon bråka med henne! Skönt!

Det tråkiga är att både Moa och Emil blir så otroligt trötta, så de orkar ju ingenting på kvällarna. Jag vill inte att det ska vara så, jag vill hinna umgås med mina barn! Men, det är väl så det är, iallafall enligt min jättekloka mor (jag vet att ho0n läser här... *blink*).

Så undrar jag om någon scrappare vet ett passande papper till klänningen Moa har på den här bilden? Måste det väl finnas va? De kan väl inte tillverka kläder till barnen som inte matchar något papper??? :):)

Moa

Kommentarer
Postat av: Sofia (skberg74)

Grattis till försäljningen:). Trötta barn känner jag igen men jag tror det är extra trött nu när det är vinter och mörkt. Saga somnar nästan innan Bolibompa på kvällarna just nu när dom är ute hela dagarna i snön på dagis.

Postat av: Zarah

GRATTIS! :D

Spontant känner jag att ett Kelly Panacci-papper borde passa... Kanske från Pink & green set? Har ett annat som skvalpar i bakhuvet med - men det vill inte komma fram. Ska klura lite mer på det.

Kram!

2007-01-25 @ 22:34:23
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Sanna F

Grattis till lägenhets försäljningen = )

vilket jätte sött foto!!!!
Jag vet inget direkt papper så, men något rosa skulle vara gulligt!

Ser fram emot att se layouten sen = )

2007-01-27 @ 11:58:06
URL: http://sannaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback