Disney On Ice

Det här har vi gjort idag:
Disney On Ice

Jag, Christian och Emil var och kollade på Disney On Ice Princess Classics. Det var jättefiiiint och jag tror att dettafår bli en återkommande tradition.

Vi har också haft visning på vår lägenhet, och det gick sådär. :( Det var åtta inbokade men fem bokade av på grund av orkanvarningen. Jag hoppas de kommer på onsdag istället, och vi får se om vi lägger till en extra visning nästa söndag också. Vi vill ju att det ska komma en hel hög med människor med mycket pengar!

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Åh vad roligt, det var länge sen jag var på Disney on ice. De har alltid så fina kostymer och är otroliga på att åka skridskor.

Postat av: Sanna F

i var där förra helgen och det var jätte kul med alla prinsessor.. Vi har varit 3 år i rad och det är alltid spännande att se vad de gör för härliga trix. Helt otroligt duktiga är de

2007-01-15 @ 13:13:04
URL: http://sannaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback