Nu är jag igång med korttillverkningen!

Jag har lärt känna L på restaurangen jag jobbar på, och i höstas var han med i ett program om Revolutionen i Budapest 1956. Missade det då, men fick låna filmen och som tack gjorde jag detta kort. En underbar människa, fyllde 76 igår, som har levt ett otroligt innehållsrikt liv. Väntar med spänning på hans memoarer...
Tack

Ett DT kort för Kickis Pyssel! Gillar verkligen mosaikdiesen till QK!
Kramrutor

Jag lyckades få ett foto på Moa när hon stod upp själv för första gången! Blandade vilt med mönstrat papper, vet inte vad man ska tycka om det...
Moa står själv


Ett blått kort bara för att. Tänkte försöka göra lite "neutrala" kort och sälja så småningom, ingen text på alltså. Övar mig fortfarande på att måla med distresser, undrar om jag ger upp innan jag blir bra på det... Tålamod har aldrig varit min starka sida.
Kort 2


Ännu ett kort.... Mera distresser... Hjärtanen sitter på 3D kuddar.
Kort 1

Kommentarer
Postat av: Zarah

"innan du blir bra på det"?
Men människa... Du ÄR ju redan bra på det! :D
Korten är underbara - särskilt det blååååå!
(Säger blå-fanatikern)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback