En stoooor inspirationskälla!

Jag måste börja med att skriva att jag INTE har gjort något av korten i detta inlägg, utan de är alla gjorda av min stora kortmakaridol Linda Muhr/muhren (länk till hennes blogg finns i menyn till höger). VArje gång jag gör ett kort önskar jag att det skulle se ut någonstans i närheten av hennes kort. De är så fint färglagda och hon har så många fina detaljer på korten. Det är till stor del dessutom Lindas fel att jag skulle vilja ha typ alla dies som QK kommit ut med, för hon hittar på så fiffiga användningar för allt, så man kommer på att "den och den skulle jag också behöva...".

Det var inte lätt att välja ut några kort, för alla är så otroligt fina, men här är några favoriter! Tack Linda för att jag fick lov att lägga ut dina kort i min blogg!

Titta och njut!

orange turkos 2Puss och kramkramarkramhÄnglarkramhejGod Jul

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Jag, visst är de underbara allihop! Och jag har tur - för ett av dem bor ju hos mig.;0)
Nu ska jag kika mer på vad du har skapat i din blogg!

Postat av: Linda Muhr

tack snälla! Men jag tycker att dina kort är underbart fina..

Många kramar Linda

2007-02-02 @ 12:58:44
URL: http://muhren.blogspot.com
Postat av: Sara

Jag äger några av dom här korten :) Köpte dom alldeles för billigt, och tanken var att ha en finhög till uppvaktningar utanför scrapkretsen - men jag vet inte huuur jag ska kunna släppa dom ifrån mej =OD

2007-02-03 @ 14:25:40
URL: http://sarasscrap.blogg.se
Postat av: sannaf

Ja jag kan bara hålla med om att hennes kort är helt underbara och att man sneglar på dem och vill gärna kunna göra lika dana...

Men jag tycker att dina kort är jätte fina också.
Innan jag själv börjat göra kort och använda distresser, minns jag att jag tittade i Scrappiz galleri och såg dina hänglar kort och tyckte att de var otroligt fina. Så du har inspirerat mig till att börja göra kort !!! SÅ DET SÅ! ; )

KRAM

2007-02-04 @ 10:29:41
URL: http://sannaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback