En lurvig sak i bloggen...

Har tagit lite foton som jag vill visa, av olika orsaker. Först min halsduk som jag äntligen har tagit kort på. I december plockade vi ju undan en väldigt massa grejer inför fotograferingen av lägenheten. Jag jobbade en hel del i ostaffären också, och hade ett stooort behov av att pyssla med något, men var för trött för att plocka fram alla scrapgrejer. Så jag stickade en halsduk! Fort gick det, för jag hade dubbelt garn och stora stickor. Det blev en lång halsduk, en mycket lååång halsduk... Ville ha den lång från början, och sedan har den töjt också... Önskar jag hade mer tid och pengar till mer pyssel, är sugen på att börja göra pärlhalsband också....
Halsduk

I söndags visade Moa att hon kan klättra upp på köksstolarna själv. Det var hon väldigt stolt över, och ännu nöjdare blev hon då hon fick pärlplattor och pärlor. För en gångs skull var hon jättelugn och försiktig. Emil tyckte det var mysigt att ha Moa bredvid sig, så han gosade med henne. De är så söta de två, de tycker verkligen om varandra och det syns hela tiden....
Syskonkärlek

I lördags kom våra grannar M-L, I och A hit och åt lite ost och drack vin som jag hade köpt. Vi hade en verkligt trevlig kväll, måste nog göra sånt oftare... Ost och vin gillar jag! Älskar verkligen att hitta kombinationer som passar, känslan när man hittar The Perfect Match är svår att beskriva...
Ost

Moa ute i skogen vid Rådasjön en mysig söndag.
Moa i mössa

Och Emil, som verkligen njöt av att få busa i skogen! Han är en riktig utekille!
Emil i mössa

Kommentarer
Postat av: Zarah

Ljuvliga foton - och vad mysigt det ser ut! :D

Postat av: Sanna F

Vilka jätte fina foton!
Och vilken URMYSIG halsduk!!!!

2007-02-16 @ 14:09:15
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Malin

underbara bilder - gud vad söta dina barn är! *ler* riktiga charmtroll, härligt när de gillar varandra sådär mycket också!

2007-02-20 @ 09:43:23
URL: http://mallafors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback