Ett kort med foto

Jag tar ju en hel foton på mina blommor och nu har jag fått för mig att göra kort med dem. Jag har inte gjort ett enda kort på säkert snart ett år, vet inte varför men det har bara inte blivit av. Men min moster har fyllt 70 och mamma bad mig om ett kort så jag slängde ihop ett snabbt en kväll. Och blev väldigt nöjd faktiskt! Fotot gör ju en hel del på kortet, så resten bara gav sig självt.

Jag gjorde kortet rätt sent på kvällen så kvaliteten på fotot är inte så bra. Men men.


Jag har en himla massa pysselidéer och skriver ut foton i massor frän minneskortet, men det blir liksom ingen tid till pyssel. Det är så mycket annat som tar min tid, trädgården först och främst (ja, efter självklara ettan på topplistan; barnen!). Jag vill gärna njuta av den så mycket som möjligt nu när det är sommar. Fasar redan för mörka kalla blomlösa dagar. Huh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback