Äntligen lite scrap

Jag har inte haft mycket tid till något alls under hösten, det känns som att jorden snurrar lite extra fort nu. Dessutom har vi haft en massa strul med byte av internetleverantör (finns det någon där ute som varit med om ett lätt, snabbt och smidigt byte??) så jag ligger svårt efter med uppdatering på Dagens Fotofronten. Men det finns ett foto för nästan alla dagar iallafall!

Jag var iallafall på Rekordträffen i Hulebäcksgymnasiet och scrappade hela dagen och fick faktiskt en massa gjort. För att någon gång under detta året (!) få bilderna uppladdade här, så får de vara obeskurna.

Här springer Emil i sanden vid hotellet i Danmark när vi var till Legoland. Lite hemgjorda blommor blev det på denna. Papper, distresser och vatten, skrynkla, sätta ihop, klart! Blommorna alltså!


Här är en bild från simskolan i somras, det är en historia värd att skriva ner! Blommorna här är också egengjorda, men det var rätt länge sen...


Ett foto på Moa på Emils första skolavslutning, hon sitter på pappas axlar och ser så go och glad ut!



Ingen av dessa gjordes på träffen kom jag på nu, men de fyra följande blev till där:
Det lustiga är att jag var med i fyra utmaningar på Rekordträffen, de lottade ut vinsterna i varje tävling och jag vann i alla fyra jag deltog i!

Först ut en med foton på Emil i vår pool på altanen, älskar färgen på fotona!


En lite tuffare LO med Emil som åker rollerblades.


Moa som ny modeskapare, man kan kombinera allt! Fast denna var inte med i någon tävling.


En bröllopsLO blev scrappad, kan säga att det finns ett antal till att göra, men jag tar dem lite i taget så jag inte tröttnar.


När Emil spelar fotboll kan man gå omkring och plocka blommor. Gillar att jag tog fotot lite snett, tycker effekten blev fin.


Så, det var lite från mig igen! Jag har en LO med hemgjorda blommor på att visa, samt en fin stjärna som jag gjorde efter en mall från Maldis. Måste bara fixa lite med kameran så jag får in fotona på datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback